knitting crochet knit hand work made  knitters

evde örgü plakası yapılışı

Posted by: örgü modelleri in





ÖRGÜ PLAKASI YAPIMI


Merhaba örgü severler. İnternette örgü modelleri ararken birçok güzel örneklerin örgü plakası adı verilen bir düzenekle yapıldığına rasgelmişsinizdir. Bu güzel örneklerin yapıldığı plakayı, benim gibi bulunduğunuz yerleşim yerinde arayıp bulamamış olabilirsiniz. Daha önceki yazılarımda da belirttiğim üzere bunu evinizde kendinizin de yapması mümkün. Tahta yada kontroplak üzerine cam çivileri ile yapabileceğiniz gibi, beyaz eşya kartonlarından çıkan köpük ( kar köpüğü) üzerine toplu iğne batırarakta yapabilirsiniz. Sadece bu çivileri tahtanın diğer tarafından çıkana kadar çakmanız gerekir ki motifi çıkarırken çivi başlarına takılmasın.Sizler için örgü plaka yapımını aşağıdaki resimlerde yayınlıyorum. İnşALLAH en güzel modellerinizi yapacağınız örgülerinize bir fikir oluşturur.


Bu arada oldukça kötü bir 10 gün geçirdim. Ağır bir gribe yakalandım. Kağan Anne sütü ile beslendiği için hiçbir ilaç kullanamadım. Buda sorun değil. Ama aynı gribe KAĞAN da yakalandı.:( Aynı zaman içerisinde azı dişlerinide çıkarıyordu. Aşı takvimi bu yüzden ertelenmişti. perşembe mecburen aşısını yaptılar. Ve hayatımın en kötü zamanlarından biri diyebilirim. YAklaşık 3 haftadır iştahsız oluğu için birde bunlar üstüne gelince 3.5 kilo verdi. ÇOKKK zayıfladı. Bunlarda sorun değil. Ancak ateşi öyle yükseldiki. Ya RABBİm. Sizlere bir bilgi aktarmak istiyorum. Eğerki hastaneye uzak bir yerde oturuyorsanız ve bebeğinizin ateşi 39u aşmışsa 39.5 olduğunda ağızdan verilen ateş düşürücü parasetemoller fayda etmiyorsa muhakkak fitil alın ve evinizde bulundurun. Oral yoldan alınan parasetemoller fitil türevinden daha fazla karaciğere tahribat yapıyor. Eğerki ateşi yinede düşmezse ılık banyo fayda etmezse yada ılık sirkeli su koltuk altına bacakarasına boynuna kompres yaptığınız halde yinede düşmeyen bir ateşi varsa ve hastane uzaksa ( yarımsaat & 1 saat ) evinizde muhakkak novalgine ampul bulundurun ve yarım doz yapın. hemen ateşini düşürür ve havale riskini hastaneye gidene kadar bertaraf eder. Maalesef ilk yardım ve acil müüdaheleler küçük yerleşim merkezlerinde çok yetersiz.


Aslında şu kadın programlarında ilk yardım bilgileri muhakkak verilmeli. ki daha farklı kitleleri bilinçlendirmek adına


Şunu bir kez daha anladım ki herşeyin sahibi ALLAHım, en büyük koruyucu. Ne para ne imkanlar yeri geldiğinde hiçbir işe yaramıyor. Çaresiz kalıyorsunuz. Tek çare yüce ALLAHımda. Ona sıhınmak en güzel kulluk.
Herkesin sevdiklerine en sağlıklı günler inşALLAH.


ARZU; AYŞEGÜL ve ÖRGÜCÜÜ . Canım arkadaşlarım bu yokluğumda beni aradığınız için çok teşekkür ederim Sizler benim pencereme gelen masum güvercinler gibisiniz. Bende sizlerin penceresine geldiğimde evinizdeki o pırıl pırıl yüreklerin sıcaklığını hissedebiliyorum. Bilgisayar bana herzaman evimden dünyaya açılan bir pencere gibi geldi. Bu yüzden doğru dürüst hiç ilgilenemedim bloğumla. Arada bir kızım girdi . Ama bilmediği için yazı falan yayınlamamış.







örgü plakayla örgüler için yapımı.



örgü plaka yapımı.


This entry was posted on 12:47 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum

Yorum Gönder